kväll och hemma:O

hallåå, seriöst jag vill umgås med kompisar:O
fett tråkigt jag har asså-.-
är typ klar med mitt rum nu så imorn ska bara fixa de sista så har jag rensat klart.
men sen ska jag ha ut skrivbordet och sängen men de blir nog nästa gång jag är hos mamma.
den biten kmr ta ett tag, de vet jag för vi ska hitta en säng och en bra bokhylla.
sen ska vi få hem de också på något sätt, har liksom inte en megastor bil direkt så ah.
får se hur de går med de, hoppas allt går vägen nu för jag vill verkligen göra om mitt rum.
jaha, blir väl till att sitta här hela kvällen, elr. snarare hela natten(a)
morsan kmr säkert lacka men palla inte bry mig.
aja, puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0