påväg ner igen...

jag vet inte vad jag ska säga, känns inge bra, har den där känslan igen...
försöker och försöker men de går åt helvete
inget fungerar, jag orkar inte...
saknar att ha någon nära mig, ha den man älskar brevid sig när man vaknar
vfr kan jag inte få någon kärlek?
jag älskar men blir jag älskad tillbaka?
jag frågar mig själv vfr han inte vill bli ihop...
blir jag utnyttjad när vi bara har sex?
vad är de för fel på mig?
vad ska jag ändra på för att få dig att vilja ha mig till mer än bara sex?
Jag har upptäckt hur mkt jag älskar dig<3
du betyder så jävla mkt och om jag skulle mista dig skulle jag försvinna<3
du vet ingenting, jag håller de inom mig...
jag står på vägen men vet inte var jag ska ta vägen, jag har gått vilse.
jag lever vidare som om allt var bra, men egentligen skriker jag inombords!
Jag vill ut, jag vill berätta! berätta att jag älskar dig!



Jag älskar dig rille<3 du betyder...<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen känslan :/

2009-10-06 @ 18:13:17
URL: http://envanligdagilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0