Saknar

Jag saknar att kunna skriva till dig på msn
jag saknar att kunna skriva ett sms till dig
jag saknar att kunna vara med dig
nu kan jag inte skriva längre på msn
nu får jag inte längre några sms från dig
nu får jag inte vara med dig längre</3
jag trodde aldrig jag kunde sakna en person så mkt som jag gör.
du betydde mer än jag trott.
du fick veta att jag älska dig men ändå så kunde du inte förlåta mig.
jag ber om ursäkt för allt
jag säger förlåt<3
men de är fan som att möta en vägg.
jag ångrar allt jag sa, jag vill bara ha dig tillbaka<3<3
jag har bett dig flera grr att förlåta mig men du vägrar.
snälla, jag vet inte vad jag ska göra utan dig?
saknar dig så jävla mkt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0