slapp dag

Idag har jag egentligen bara haft en lektion,
asså jag hade estetiskt på morgonen men sen på mentorstiden så hade jag håltimme
på samhälle åkte vi till tekniska och kolla på en utställning om kommunikation tror jag?
vet faktiskt inte men det verkade som de i alla fall, haha hitta värsta snygga telefonerna:O
jag ville haaa:(
jaa, sen slutade man vid tekniska vid halv fyra och var hemma vid fem-.-
och nu har jag ätit middag precis och är tröött men funderar på att ta en dusch, skulle faktiskt vara skönt^^
en varm och lång dusch, något nice:D
imorn har jag bara matte och engelska och sen till barngympan, ja, en vanlig fredag helt enkelt^^
sen kanske så ska man in till stan, fast vet inte riktigt:P får se^^
aja, puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0