wohoo!

nu sitter jag här och lisa åkte för en 35 min sen typ:P
jaa, vad ska man säga? man slutade vid kvart över tolv idag!:D
oj! helvete, helvete, helvete!:O glömde tick-tacka magnus!!:O-.-
glömska mig...
nåja, jag åkte till mölnvik och handla lite grejor, bl.a hårfärg!:D
sedan hem och bara chilla och ta något äta innan lisa kom:)
när hon kom vid halv fem typ så börja vi genast med att färga mitt hår och sen så tog jag hennes hår^^
jag har fortfarande färg i ansiktet:O-.-
nåja, de blev i alla fall skitbra:D
laddar snart upp en bild:P
lisas hår blev som en lejonmanxD de va rätt coolt ändå:D
skrattade mkt och mkt chock:P
fotade även "min plats" uppgiften i foto:)
måste fota AoL/svenska uppgiften:O
nåja,
Puss c yaa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0