29-09-09

ja idag har de varit en bra dag:D har skrattat mkt! haha, var som om jag gick på droger elr. nåt(a)
höll idag på att redigera bilder från igår som togs i studion:D
jag älskar att jobba i studion, känns så rätt:D<3
nåja, då jag satt brevid victoria och höll på datorn så dök en av många bilder på mig och victoria!:O
HAHAHAHA! tror de var en av de roligaste bilderna jag settxD
men också en av dom fulaste på mig!;O
har ingen tanke på att lägga upp den och de ska jag inte heller!xD
men många skratt blev de åt den bildenx)
höhöö...
sen så imorn ska jag sova hos rille^^ ska bli riktigt mysigt, helt ensamma hemma hos honom:)
har aldrig varit hemma hos honom:O
nåja, någon gång ska bli den första:D 
nu vet jag inte vad jag ska skriva:P
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0