dagen

idag har de varit idrottsdag, jag sov över hos josse från igår till idag för vi skulle gå på promenad i hellasgården, 5 km. Linn och jennifer i min klass var även med och josses hund birk:)
vi samlades vid tio, gick rundan och var tillbaka vid elva och då fick vi sluta.
vi åkte hem till josse och hon åt och vi byte om och fixade lite innan vi tog bussen in till slussen, där vi gick till konsum och handla lite och sen skulle josse åka till henke medan jag fick sitta i typ 45 min och vänta på bussen-.- men men, de gjorde mig inget för jag var så trött så de var skönt att bara sitta ner:)
på bussen träffade jag Moa, en gammal kompis jag inte hade träffat på typ tre år:O helt sjukt vad tiden går. vi satt och prata om vad som hade hänt i våra liv de senaste åren och så. ja de har ju då minst sagt hänt mkt för min del:P nu har jag hennes nr igen och så. jag hoppas att vi kan hålla kontakten nu för de var verkligen kul att se henne igen:D blev riktigt glad faktiskt^^
nu ska jag kila in i duschen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0