söndag

hej!
idag har jag varit på bio med familj och sett G-force, tyckte den var fett dålig-.-
men men, man måste ju se en barnvänlig film när man går på bio hos pappa.
hmm, sen har jag även städat rummet.
asså jag hatar de faktum att de ska vara så svårt att hitta jobb-.- jag behöver verkligen ett jobb, men samtidigt så har jag knappt någon tid till att hitta jobb, vilket är verkligen jobbigt. när jag väl har fått jobb så blir de lite lättare.
jag är bara så trött på att jag inte har några pengar i månaden, okej jag köper kläder lite då och då men inte ofta-.- sen i helgen så ska jag till jönköping med mamma och syrra, vilket jag inte orkar med just nu, är trött och har mkt att göra i skolan just nu, så de är inte passande. ska se om jag kan få stanna hemma, orkar verkligen inte.
aja,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0